torsdag den 23. februar 2012

something that made my day.

i dag da jeg kom hjem fra en meeeeeget lang skole dag gik jeg hen til stakken med post og kiggede igennem i håb om at der var et brev, eller sådan noget, til mig (hvilket der aldrig er). Og til min store overraskelse lå der et brev med mit navn på!! WOHU! Bare det gjorde mig glad, for det synes jeg altid er så spændende. Brevet var meget neutralt så jeg havde ingen idé om hvad det var, eller hvem der havde sendt det.
Så jeg åbnede det, meget spændt på hvad det var. Der lå et lille, (eller lille og lille, men i forstår min pointe) stykke papir. Det første mine øjne så var sætningen "THE HUNGER GAMES"... og allerede der var jeg død.. i looooooooooooooooooooooooooooooooove The Hunger Games!!! o:
Og så var det ******* fribilletter til min kære THE HUNGER GAMES!!!!
Desværre er den først gyldig fra d. 26 Marts, og premieren er d. 22... Så jeg må bare ind og se den to gange.
im sooo happy. ♥♥


Btw. jeg fik fribilletterne fordi jeg modtog nogle plakater fra Nordisk film via en dansk The Hunger Games fan side. .


xoxoxoxoxoxooxoxoxoxoxo Trine..... ♥♥

3 kommentarer:

  1. Tillykke! Fik du den bare sådan?

    SvarSlet
  2. Elsker The hunger games har alle bøger :I
    Jeg vil så meget gerne se det!!!

    SvarSlet