mandag den 20. februar 2012

Nyt på hylden.

Her i dag var jeg i Bilka med min far og lillesøster efter et nyt tastatur til hende. (Fordi jeg kom til at ødelægge hendes gamle, ved at spilde sodavand ud over den, lol) Jeg vil altid gerne med fordi jeg elsker at køre i bil og høre musik, + at Bilka har film, CD'er og bøger!! o:
Og så da jeg gik hen i bog afdelingen så jeg den... bogen..
Ikke kun er coveret super smukt og indbydende, men filmen der er baseret på bogen fik mig virkelig til at stor tude. Så jeg købte den!! (Eller det gjorde min far faktisk.. mange tak!) 'Samme dag næste år' af David Nicholls.

Normalt er jeg rigtig dårlig til at komme i gang med bøger hvor jeg allerede kender handlingen fra filmen, men jeg giver den her en chance for den var simpelthen så god!



xoxo Trine.

2 kommentarer:

  1. Lyder spændende! Vidste du godt, at der var en bog før du så filmen??

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det gjorde jeg ikke. Jeg så i filmen at den var baseret på en bog, og så blev jeg nøøød til at læse den.. ♥♥

      Slet